onsdag 7 november 2007

Farsdag!

Att köpa en farsdagspresent är inte alltid helt lätt...


Känner ni som jag att det är fantasilöst att köpa en slips eller kalsonger (i år igen) så tycker jag att ni ska satsa på att göra ett fint kort till papsen istället.
Jag samlade några kompisar för att göra just detta och titta så fint det kan bli...


Mitt kort är av ganska enkel modell. Jag har använt mig av bazzilbasics i färgen camoflauge, mönstrade papper, Basic Grey från serien Infuse. Rubbons EKsuccess och målat med brun- och guld penna.
På insidan har jag skrivit några fina ord till min far.

Mina vänner Victoria och Emilia måste ha pratat mindre och pysslat mer för så här många fina kort gjorde de under tiden, och detta är bara ett urval!









-Chally

4 kommentarer:

Birgittas minnen sa...

Hej, och tack för besöket på min blogg, vilka fina kort till far, han blir nog jätteglad över att få ett personligt kort. Verkar kul med din hemsida och önskar dej lycka till. Kram och ha de gott.

Handplockat sa...

så mkt fint du gör

mums

CaLa sa...

Hej Chally! Vackert! kul att du lyckats hitta min sida. ;-) Tack för inlägget! Jag har nyss varit och köpt ett mönstrat ark och lite hjärtan till mig och min fästmans fotoalbum. ;-) Ska vara lite kärlekstema. Helt ny på detta så jag har ingen aning hur det blir. Haha...Skulle vara kul att gå någon kurs kanske. Kollade in din shop oxå. Jättefin! Lagt till den till mina favoriter, så det kanske blir några inköp där när jag börjar scrappa på riktigt. ;-)

Ha det gott!

Kram
CaLa

CaLa sa...

Suupergulligt om du vill länka! Självklart gör jag det också till din a sidor! ;-)