fredag 2 november 2007

Liten idé bok

Igår drabbades jag av pysselfeber. Men eftersom jag inte framkallat några bilder på länge så kunde jag inte fortsätta med mitt album som jag skulle velat.

Då kom jag på att min lilla idébok som jag har skulle kunna behöva sig en rejäl uppryckning.
Den var faktiskt som gjord för att "scrappa till" lite grann, med en topp matad plastficka som framsida=)

Här kommer en före och efterbild!










Anteckningsboken är inköpt på Akademibokhandeln och kostade ca 30kr. Det är en precis lika dan plastficka som baksida tills nästa gång man känner sig scrappig.

Den här boken har jag alltid med mig i handväskan, för ibland kan det bara ramla in bra idéer när som helst under dagen.
Sen gjorde jag ett litet super tjejigt kort med temat rosa, glitter och kärlek! Så här blev det...








-Chally

2 kommentarer:

madde sa...

Hej gumman! vilken underbar idébok, har tänkt att jag ska göra ngt liknande, men det har inte blivit va. Har haft lite scraptorka på sistonde så all inspiration är välkommen. Stannar du till måndag? Vi pratade lite om att pyssla hos mig på söndag...vad sägs om det? Du vet att den andra bilden inte syns va? Kram

madde sa...

du...vad har du hittat det fina filthjärtat? d var ju göööörgulligt!